onsdag den 3. juni 2009


Nye stempler:


Her er et af de ny stempler jeg fik i fødselsdagsgave, jeg har stemplet og farvet en del, så nu skal i bare se hvor flotte de kan blive.

Først er der Gerbera stemplet uden farve













Og så kan i se hvordan de kan farves, jeg har ikke så mange tuscher,
så jeg har prøvet med farveblyant og tusch.

Og margueritterne, de har ikke fået så meget farve men er rigtig søde alligevel




















Og til allersidst skal i se en tegning
som jeg fik Kristine til at lave til mig, fordi jeg ikke har råd til alle de stempler jeg godt kan tænke mig, så her er en hjemmelavet tegning inspireret af et stempel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.