lørdag den 11. juli 2009

Kort igen

Heldigvis har jeg også fået tid til at lave et par kort, fordi vi også den forrige aften sad og snakkede i værkstedet, Kristine er ved at lave en kalender med billeder af den slags dukker som hun har købt en af, de hedder Dollfie. Jeg tager nogen billeder når hun er færdig, men hun kan godt finde ud af at arbejde med papir.
Det her kort har jeg lavet med Gorjuss Girl stempel melet med distress og akvarel , mønsterpapir som jeg købte til Kristines konfirmation. Derudover er det bare alm. karton og hvid tusch, bånd malet med Copics, sværten er brilliance købt i Panduro.
Det olivenfarvede her, er også et stempel fra Funky Kits, copicfarvet bånd, akvarelfarve og diverse karton og tusch.
Udover kortene er jeg i gang med at lave et billede som jeg kan hænge op i vinduet på værkstedet, jeg er næsten færdig, så der kommer billeder når jeg er helt færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.