søndag den 16. august 2009

Bryllupskort

Jeg nåede gudskelov at få lavet et bryllupskort, selvom det holdt hårdt, og jeg havde ikke rigtig noget papir der passede, så det endte med at jeg printede en sandfarvet baggrund med hvide blomster ud fra Photoshop, hvor jeg også lavede teksten! Det blev så stemplet med platinsværte og flourish edges tror jeg de hedder. Farverne passede fint til gaven, som var et cremefarvet fad, med bloklys i creme og sand, pyntet med sølv"tråde" og en hvid silkerose! Kristine og jeg hjalp til ved brylluppet fra kl. 12 til kl. 22 - så vi var trætte i benene og alle andre steder da vi kom hjem, det er noget anderledes end at sidde på en kontorstol hele dagen..., men rigtig hyggeligt.

1 kommentar:

  1. Så lekkert bryllupskort! Nydelige farger du har brukt.

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.