fredag den 28. august 2009

Gorjuss Girl nu med grøn kjole

Skitsen fra den udfordring jeg deltog i i sidste uge, var simpelthen så sød, så jeg besluttede mig for at lave et par kort mere med samme stempel og skitse.

Her er så det der blev først færdigt, nu i grønt.. Papiret er alm. grøn karton, metallic gavepapir limet ovenpå karton og så BG porcelain.



Min Gorjuss Girl er malet med copics, masket og stemplet med et panduro tekststempel og sværtet


Blomsten har lige fået lidt grøn copicsfarve på kanterne og en brads fra CChobby


På indersiden har jeg igen lavet en lille lomme med et manillamærke i, i stedet for "diamanter" har jeg lavet Pearl Maker - og nu skal jeg ud og lave det lyserøde færdig....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.