tirsdag den 8. september 2009

Mere patchworkpapir...


Det er så nemt lige at sidde med de her receptkort, så jeg har fået lavet nogen stykker i weekenden, fordi jeg lige kan tage tingene, mest papir og lim med ind i stuen og så kan man hente lidt pynt når de er færdige - med de andre kort, har jeg altid hele bordet fyldt fra starten af, så det bliver kun når jeg har tid at gå i værkstedet...

Jeg har brugt de samme ting som til de andre kort, og så denne gang har jeg pyntet med retroflower og nogen små hæklede blomster fra noget bryllupspynt jeg har haft liggende i 20 år tror jeg, nu skulle de bare bruges...

1 kommentar:

  1. hvor er de søde og så flot pyntet, kunne være man skulle prøve dem en dag, hvor store er de?

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.