torsdag den 8. oktober 2009

Det var virkelig flot...

Jeg fik da lige lavet et kort til en udfordring, hvor jeg havde printet skitsen ud, men øh det var vist ikke lige den udfordring som jeg troede, og så havde jeg jo ikke brugt BG papir, som man skulle eller andre BG produkter (jeg har kun papir), men så har man måske lært at se ordentligt efter - eller det vil tiden jo vise.... ;)

Men et kort blev det da, grønt papir kopi af stof, ternet er download fra Country Clipart, det kobberfarvede er fra et katalog med jule-brugskunst, knapperne fra Netto, billede fra nettet og stickers fra Rema 1000, det må nærmest være et discountkort :)
Desværre er det lidt trist i farven, altså kun på billedet, IRL har det en dejlig glød og kobberpapiret glitrer lidt....
I just forgot which challenge I got the sketch from, so I'm sorry, but there is not any BG products, but you can have a look anyway.. :(

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.