mandag den 26. oktober 2009

Sikken en uge..

Ja, det er ikke meget nyt der er kommet her, og det er åbenbart heller ikke særlig let at få foræret noget væk ;)

I sidste uge, var jeg til foredrag torsdag aften sammen med en veninde, med maleren Thomas Kluge, det var vældig interessant det meste, var lige et øjeblik - hvor jeg nærmest faldt i søvn, lige lovlig kunst-kulturelt-akademisk eller sådan noget.. men sikke nogen fantastiske billeder den mand kan lave. Det var en oplevelse..

Lørdag var jeg til Kreative Dage i Fredericia, skulle have været afsted sammen med en veninde som desværre fik dårligt ben og ikke kunne gå, så min store pige (15 på onsdag) og jeg kørte mod Jylland, op kl. 6 på en lørdag - puha, men vi nåede frem og mødtes med min svigerinde og hu hej hvor fik vi set mange ting, og brugt en masse penge, kl. 15 kunne vi ikke klare mere og der var også 2-3 timers kørsel hjem, så vi gav op og kørte hjem. Men helt sikkert noget vi skal prøve igen, jeg købte nogen af de ting som jeg længe har ønsket og nu kunne få uden porto (billet/kørsel/bro m.m.) ha ha - måske billigere at bestille på nettet!? Men rigtig god og hyggelig dag.

Resten af ugen her kommer til at gå med fødselsdag, onsdag spisegæster (Mormor og BedsteNaboer), fredag veninder til nudler????? mærkelige børn, og lørdag fastre, morbrødre og morfar med børn koner osv til kaffe og mad. Så måske kommer der ikke så meget nyt her i denne uge heller...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.