torsdag den 15. oktober 2009

Sugar Bowl - challenge 21 Tiets sketch

Endnu et julekort til Sugar Bowl - det er første gang jeg overhovedet har fået brugt dette stempel, jeg kunne ikke lige finde noget det passede til.. stemplet i hjørnet er fra inkardinko, jeg er vild med kristtjørn, og så passer det til baggrunden, som er er patchworkstof, jeg har kopieret(også det grønne, hvor jeg har ændret lidt på farven for at det skulle passe), der er farvelagt med copics, og det mønstrede røde papir er fra BG. Det ensfarved røde (cirklen) er håndlavet papir, alt er sværtet med guld.

Indersiden er kortet er jeg ikke helt tilfreds med, men det bliver bedre næste gang, håber jeg..


Tiets Sketch: (very nice sketch, but i lacked space, as i made my image to big)
Background and the green paper are copies of patchworkfabrics
Red square: BG paper
Red circle: handmade paper from India, i think
Stamps from Sugar Nellie and Inkardinko
Coloring: Copic Ciao

1 kommentar:

  1. wow så flot og gennemført kort, lækre farver og motiv

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.