mandag den 12. oktober 2009

Sygedag...

Øv Matilde er syg idag, hoster og snotter og også lidt feber! Jeg vil vædde på at det var fordi hun strittede ud den anden dag i barnevognen, jeg bliver altid snottet når jeg får kolde tæer!

Men jeg måtte så lade være at arbejde idag, ja jeg skal i gang nu, hvor hun sover til middag i barnevogne, der er sat lås og slå på, så der ikke bliver noget stritteri idag!

Og så ryger der sikkert en af mine feriedage (onsdag-fredag) - hvor jeg så må arbejde i stedet for! :(

Men vi har hygget i formiddags, og jeg fandt et gammelt strikketøj frem, jeg blev helt misundelig da jeg så at Dorthe strikkede på en taske! Jeg startede også på en for 1-2 år siden, den er strikket som dominostrik, mine håndled kan ikke rigtig klare at strikke vrang, så det passer fint med de her små lapper.. kun i retstrik. Opskriften fandt jeg på Vivian Høxbroes hjemmeside, hun laver bare de mest fantastiske ting og garnet har jeg købt i Sy og Strik. Den var halvt færdig da jeg fandt den frem, så i løbet af 2011 er der chance for at jeg er færdig og i kan se et billede ;)

1 kommentar:

  1. Håber Matilde er færdig med at stritte og snotte :) og glæder mig til at se billedet :-D

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.