søndag den 29. november 2009

Fødselsdags kort til en lille mand

Selvom der ikke er kommet noget nyt her i et stykke tid, har jeg ikke bare dovnet den,
der er lavet en masse stjerner - som kommer på - hvis jeg når at tage billeder indet de bliver solgt - og så har jeg lavet dette kort til min lille nevø Kenneth - som blev et år igår!



Jeg tænkte at det bare skulle være sødt at kigge på - så det blev de her små pingviner fra Angels Landing - baggrunden er stemplet med snefnug i turkis og bagefter rundt i kanterne med platin - men det ses ikke rigtig på billedet!

De er farvet med copics, og kortet er bare i et lag, hvor jeg har skrevet bagpå, når man er 1 år er det vist vigtigere hvad der er foran :)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.