søndag den 29. november 2009

Katten i sækken


nej - det er mere missen i kurven.
Udenfor min bagdør står denne kurv året rundt - fyldt med små og store kogler, som så bruges her til jul, og da jeg fik mos og blød ene hjem, blev det lige lagt oveni - og så en stor pude af det der grå mos man bruger til kirkegårdspuder, jeg havde det med hjem fra Sverige i sommer og har flyttet rundt på det lige siden, det blev også lagt her, fordi jeg tænkte at det nok havde godt af lidt fugt, det er helt stift - og nu er det så helt fladt - for vores mismor, syntes det er et fantastisk sted at ligge - og det gør hun så det meste af dagen! :) Sødt - måske skulle jeg give hende en rød sløjfe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.