mandag den 21. december 2009

Hold da op for en weekend

jeg har haft, vi startede med at sne inde fredag, skolen var lukket, og busserne kørte ikke. I løbet af formiddagen kom der dog en sneplov forbi, og i mellemtiden havde Klaus sat vinterdæk på bilen (skulle have gjort det onsdag, men bagte i stedet vanillekranse, man må jo prioritere ;))
Klaus fik handlet og afleveret gave i dagplejen sammen med Matilde og kørt Kristines veninde hjem, som var strandet her i snevejret.
Og jeg arbejdede, er det ikke skønt når man arbejder hjemme, så kan man ikke rigtig holde fri fordi man er sneet inde!
Lørdag var vi til "lillejuleaften" hos min far det meste af dagen, og i går var jeg i København sammen med Tove, Kristine og Toves de to yngste var også med, derinde mødtes vi med Toves ældste datter, en veninde og Therese som har været hos Tove et stykke tid, og så gik vi alle i Det Nye Teater og så Les Miserables - hold da op, hvor var det flot, virklig en oplevelse. Bagefter spiste vi i Teaterkælderen, under teateret, og det var også noget af en oplevelse, tjenerene optrådte flere gang med sang, og mon ikke de kunne synge, det kan anbefales at prøve.
Og så gik turen hjem igen, det eneste sted der var sne var de små vej ud til Tove og de små veje hjem til os, så turen gik fint, og jeg kørte - min anden tur til København som chauffør, hvad skal det ikke ende med..

Hav en dejlig hvid decemberdag

1 kommentar:

  1. Sikken da et program...det meste lyder rigtig hyggeligt. Tror gerne Teaterturen var en stor oplevelse :) Og ja, du ender med at flække land og rige rundt ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.