mandag den 14. december 2009

Puha jeg har da haft travlt...

Jeg har lavet en masse af de her små poser - fordi jeg syntes det var lidt kedeligt med et almindeligt julekort, så af de her med hank lavede jeg 14


De næste her har jeg lavet 8 af

og foreløbig 4 af de her - og så mangler jeg stadig nogen

Jeg ved godt billederne ikke er i top, men jeg skulle afsted og aflevere, så i samme øjeblik glimmerlimen var tør - var det til fotograf og så videre til aflevering

Lørdag var vi til julefrokost, der lavede jeg lidt forskellige gavemærker/kort - bl.a. det her, blev lagt sammen med en gave som den næste, bare med grønne snefnug på

Og så lige et rødt mærke og tilhørende gave, papir fra Vivi Gade


Jeg har endda nået at lave 4 julekort også, som jeg selv er ret glad for, men de må lige vente.
Og der kommer også billeder en af dagene, fra den dag chokoladen blev pakket, Matilde var hjælper, hun puttede samtlige chokolader i cellofanposerne - godt klaret og nej hvor hun hyggede, jeg talte og stillede poser og chokolade frem - og så blev der puttet i - i alt 270 stykker tvist og hun bad ikke engang om at få lov at smage...

3 kommentarer:

  1. Nej hvor er de søde :-) God ide...glæder mig til flere billeder af "cellofandagen" :-)

    SvarSlet
  2. åh hvor er det nogle søde poser som modtagerne må blive rigtig glade for

    SvarSlet
  3. Hold da op, en masse skønne poser du har lavet, de kan da kun bringe glæde. Og lækkert gavemærke, kort og gave også, rigtig flot det hele.
    De er også ret skønne, dine kort der kommer i næste indlæg.
    Fortsat god december :o)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.