mandag den 4. januar 2010

Et hurtigt indlæg

idag, havde ikke lige set klokken var så mange, og vækkeuret ringer kl. 6 - så jeg har travlt nu...

Nå men jeg har tit syntes at jeg pynter alt for lidt, og samtidig ville jeg gerne blive bedre til helt lyse pasteller, har tit beundret Hellemors Scrap, hun er fantastisk til pasteller, og så jeg gik i gang i går og var egnetlig godt tilfreds da jeg var færdig, men nu hvor jeg kigger på billedet og kortet, syntes jeg alligevel ikke det er så pyntet, så jeg må igang igen, smugkigger nok lidt hos Pia Bau inden jeg går igang :D


Og ja - jeg ved det, farven løb lidt fra mig, da jeg malede bamse, og borte havde taget min hvide pen ????

Godnat - og sov godt, det vil jeg gøre straks

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.