tirsdag den 12. januar 2010

Friday Sketchers #84 - Claudia's sketch

Igår aftes lavede jeg et kort til Friday Sketchers #84 - Claudia's sketch, jeg er ikke tilfreds med det, for jeg syntes at det hurtigt kommer til at se enormt rodet ud med den skitse, det mangler balance og er for kedeligt uden pynt, og for rodet med, nå men så har jeg da prøvet den - det bliver ikke nogen yndlingsskitse!


Til gengæld er jeg jo vild med de små Gorjuss piger, og det er længe siden jeg har brugt det her stempel...


My card for Friday Sketchers #84 - Claudia's sketch
I am not quite satisfied with it, but you can't win allways

1 kommentar:

  1. Hej! Tycker att du lyckades bra med skissen. Din färgläggning är ju bara helt underbar! Kram - Anki

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.