lørdag den 2. januar 2010

Gavemærker og kort

Det her kort er det eneste jeg har tilbage, jeg lavede tre, alle lidt forskellige, men med samme papir, som er Vivi Gade og kopi af stof med grønne julestjerner. De to blev brugt sammen med julegaver, hvor der skulle mere en bare til og fra


og så lavede jeg en del af de her i forskellige variationer, jeg fik ideen fra en eller anden blog, kan desværre ikke huske hvor, men først stemplede jeg med tekst i brun og derefter grøn kristtjørn og God Jul med rød, bærene fik lidt rød farve og lidt stickles, men jeg havde så travlt med at få alle mærker til at passe til gaverne, så jeg faktisk glemte at skrive på 3 tror jeg, men ud fra udelukkelsesmetoden fandt man alligevel ud af det!


Kniplingerne i baggrunden er en remse som min mormor har lavet til mig, den bliver brugt juleaften, ellers kan jeg ikke nænne at slide på den, men tænkte lige at det var en sød baggrund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.