søndag den 10. januar 2010

Ikke noget billede idag,

men jeg var så vild med Lillians skitse, så efter at jeg havde givet kortet til en god ven, blev jeg så ked af at det ikke stod i min vindueskarm mere, at jeg simpelthen bare lavede nogen flere!
Faktisk har jeg lavet 3 mere, i forskellige varianter! Så nu er der noget at kigge på igen!

Og i dag fik jeg også lavet et kort til en udfordring, men jeg har ikke fået taget billeder af noget som helst, så det må vente til i morgen!

Igår var vi i byen og spise, og er inviteret til suppe hos vores naboer i morgen - hvor heldig kan man være! Glæder mig til suppen, for det er bare så koldt i øjeblikket...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.