tirsdag den 9. februar 2010

Jeg ved det godt

der er ikke sket meget her på bloggen den sidste uges tid, men jeg har også haft en del andet at lave end kort!
Fredag var der fastelavnsfest i dagplejen, jeg havde også et fint billede af barnet i Askepotkjole, men pludselig var det væk ... og senere på dagen var jeg til pigefrokost, det var hyggeligt!
Lørdag ryddede jeg op i værkstedet for at Kristine kunne holde dukketræf derude om søndagen!

Her er de startet lidt, de var 6 ialt som hyggede hele dagen, lagde makeup og tog 1 million billeder af de stakkels dukker!
Kristines nye dukke kom desværre først med posten idag, men hun havde da de to gamle - så det gik alligevel

Og her er så den nyeste - ham med det lyse hår, det er begge drenge, selvom det er svært at se????

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.