fredag den 19. februar 2010

Sne og feber

Hele denne her uge har Matilde været syg, hun har hostet og haft feber, sådan lidt op og ned, i dag var vi til læge, men der er ikke noget på lungerne, det var heller ikke vores opfattelse, men man ved aldrig, med sådan et bronkitisbarn, selv om vi efterhånden har en del øvelse! Men derfor er det ikke blevet til meget, vi skulle ellers holde ferie allesammen onsdag til fredag, men jeg måtte ud til en kunde og arbejde da jeg blev afløst ved sygesengen onsdag, og naturligvis kørte jeg fast i sneen da jeg skulle hjem, og ikke bare en gang men tre gange, vejen er ca. 400 meter lang, og sneen var tung, men de første to gange fik jeg gravet mig fri, og trejde gang fik jeg så hjælp af en sød ung mand, og da holdt jeg ca. 1,5 meter fra landevejen og kunne bare ikke komme videre, øv øv, men fri kom jeg til sidst

Jeg lavede det her kort en af dagene, stemplet er downloadet fra Squigglefly, farvet med copics.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.