søndag den 14. februar 2010

The Sugar Bowl #29 by Tiet's

Here is another card for a challenge, this time for The Sugar Bowl, challenge 29 by Tiet's, which says:
A sketch + 3 flowers + 2 brads + 1 button
and of course a Sugar Nellie stamp (my favorites)

Papers from MME - buttons and brads from a local store

As it has been snowing since late december, i really need som fresh colors, and for the sketch, i usually dont make that much layering, but i think it wat fun making this, so i am quite satisfied with the result this time :)

Kort til Sugar Bowl challenge, hvor der var en skitse at følge, derudover skulle man bruge 3 blomster, 2 brads og 1 knap, og selvfølgelig et Sugar Nellie stempel!
Jeg er vild med de farvene på det her papir fra MME, det blomstrede er vistnok BG?

4 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot kort. Det er nogle flotte mønstrepapiret du har valgt. Det blomstrede papir er fra BG, det er nemlig mit yndlingspapir.

    Stemplet er vel nok flot farvelagt. flotte higlights.

    SvarSlet
  2. Hvor jeg dog bare hiér efter forår når jeg ser dine dejlige kort.

    SvarSlet
  3. Åhh for et nydelig kort du har laget!
    Jeg har kjøpt en del papirer fra MME i den serien der og synes de er SÅ fine :O)
    Du er så flink til det å farge legge, og stemplen er kjempe søt, lurer på om jeg må kjøpe den selv snart! hehe

    Ha en fin uke videre

    Hilsen Nina

    SvarSlet
  4. WOW Fru this is so pretty!!! I love the mix of papers that you have used and your coloring of this adorable image is brilliant!!! Love all your details as well!!
    :)Kathy

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.