lørdag den 13. marts 2010

Det går da helt galt for mig

Det her kort ville jeg også bruge i en udfordring, og brugte et digi-stamp fra Pink Gem Design, på Janets blog  Pink Jem, lå dette stempel til fri afbenyttelse, og der var en udfordring på A Gem of a Challenge, så jeg gik i gang med mit kort, og da jeg var færdig kom jeg i tanke om at det faktisk var en skitseudfordring, og det var ikke lige den jeg havde brugt! Men jeg er glad for kortet og syntes det er et sødt stempel... så skidt pyt, jeg vinder alligevel aldrig noget...

Jeg har farvelagt stemplet som hedder Tulip Heart Milly med copics, distress ink og akvarelfarver ??
Og så lidt stickles til sommerfuglene..

This was supposed to be a card for A Gem of a Challenge, but as i was having so much fun, coloring the stamp, I just forgot all about the sketch, and this is how it ended up...
The stamp is a free digi-stamp from Janets blog: Pink Jem - go have a look, the stamps are so cute!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.