onsdag den 24. marts 2010

Et til..

kort, hvor jeg har farvet baggrund, det har ligget siden i søndags, men jeg har bare ikke lige haft tid at få det lagt ind! Har faktisk prøvet på et mere, men så brugte jeg noget stempelsværte som jeg ikke lige havde prøvet før, og det ødelagde det hele, men pyt, og nu skal jeg lige have lavet noget pynt til vinduerne i Værkstedet, så der kommer nok ikke flere lige med det samme...

Jeg er til gengæld godt tilfreds med slutresultatet på det her kort...

Pigerne og jeg har været alene siden mandag morgen, så der har ikke lige været så meget tid tilovers, og i weekenden står den på fødselsdag og så er det jo snart påske, det bliver dejligt med et par fridage og vi får gæster fra Jylland, så det skal nok blive hyggeligt..

1 kommentar:

  1. Flot kort med en lækker baggrund.
    Du må have en god søndag.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.