onsdag den 14. april 2010

Det var alligevel for kedeligt

at der ikke var noget på indlægget på kortet fra igår, så jeg har lige stemplet lidt på det inden det røg i en pose, og heldigvis passede de i størrelsen, lidt heldig har man da lov at være!
Jeg blev godt nok overrasket idag, jeg prøvede for første gang at bestille billeder fra Snapfish i mandags, og til min store overraskelse så kom posten med dem idag! Sendt fra Tyskland, det var godt nok hurtigt..

Nå men til dagens kort, som jeg også lavede i weekenden af de samme papirer som det igår
Jeg har stemplet med turkis på det turkis kort, et ornament bag det røde papir, tekst i bunden og en sommerfugl i venstre hjørne, men det er næsten ikke til at se på billedet, så her er et nærbillede


Det er stadig ikke let at se men man kan godt ane det, og til sidst indlægget også

Indlægget har fået samme stempel - jeg er vild med de farver og papiret og glæder mig til at komme lidt mere igang
Håber i alle får en dejlig torsdag

3 kommentarer:

  1. så fine farver sammen, rigtig sødt kort

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt kort i flotte farver.
    Jeg glæder mig til at se havd du får lavet med dit Lace stempel.

    SvarSlet
  3. Det er et rigtig sødt lommekort og sikke dejlige farver. Jeg kan rigtig godt li´ lommekort men er ikke godt til at få dem lavet.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.