mandag den 10. maj 2010

Brev til Matilde

Jo, Matilde har fået breve, så nu er hun bare glad, i lørdags var der brev fra Mormor og en fødslsdagsgave fra biblioteket, en cd med Ulla Abdullas Cocobongoband, (vi var til børnekoncert med dem i efteråret)! Det får man altså når man fylder 3 år, og det gjorde hun igår, så huset var fuldt, selv faster fra Jylland kom, det skulle vist have været en hemmelighed, men når det står på facebook - er det det altså ikke rigtig :)
I dag var der brev fra Oldemor og en pakke som ligger hos naboen, jeg bestilt tøj fra Pomp de Lux, første gang, så jeg er spændt på at se det!
Så ingen "ulykkelighed" idag, men en meget meget træt pige, som har delt muffins ud i børnehaven!

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med og til Mathilde - ja tænk 3 år og man har sin egen mening, men hvor dejligt ikke ;o) Godt hun har haft en dejlig dag - og pakker og breve ja så har der rigtig været stort smil fremme kan jeg forestille mig ;o)

    Pomdelux mums siger jeg bare - har købt i år og sidste år og virkelig lækkert, håber i bliver glade for det

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.