tirsdag den 11. maj 2010

Endnu flere tags

Her er nogen som jeg endnu ikke har vist frem, jeg har også lavet 6-8 stk. af hver af dem, altså ikke 8 ens, men 8 lavet med samme farve og stempler, og så i forskellige varianter! Fin måde at få afprøvet alle mulige kombinationer, så man ved det til en dag man laver kort!

De blå er "svampet" og derefter lagt ned i et lag distress ink, som jeg havde smurt rundt på en plastlomme, de røde er kun dyppet i distress ink, som lige er sprayet med lidt vand.
De blå har fået samme stempeltryk bare med hvid stempelfarve, det giver et "meget" sart tryk, som ikke er let at få med på billeder, men ser rigtig fint ud i dagslys!
Sommerfuglene er embosset med hvid/lyserød over en kogeplade (har ingen varmeblæser (endnu!!))


Her er så endnu en udgave, hvor sommerfuglene har fået glossy accent!
Det fremhæver farver rigtig flot, og jeg er selv ret glad for dem! Familien tror vist nogen gange den er lidt gal med mig, når jeg for 15. gang har stået og gloet på de sk... mærkater! Men jeg syntes det er så dejligt at stå og kigge på dem og se hvad der var godt og og hvad der var skidt og skulle gøres anderledes næste gang!

For mig er det et lillebitte kunstværk, for dem er det bare et gavemærke, og det er det også, men undervejs kan man vel godt være lidt glad for dem.

Tøjet fra Pomp de Lux var rigtig fint, glæder mig til at få sat det på barnet..

2 kommentarer:

  1. Disse var utrolig fine, med så mange detaljer og fine sommerfugler, jeg er sikkert på at de er enda finere 'in real life' !!

    Hilsen Nina

    SvarSlet
  2. så flotte tags i skønne farver

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.