torsdag den 6. maj 2010

Et fødselsdagskort til min svigerinde

Fik jeg da lavet i lørdags, men glemte at tage et billede, så her er et af det andet som jeg lavede samtidig!
Det andet havde den anden side af papiret fremad og så flere sommerfugle og ingen blomst, jeg kunne bedre lide det, men syntes også det her er meget sødt!
I øjeblikket har jeg altså ikke tid til at redigere billeder og sætte kanter på, så jeg håber i gider kigge på dem alligevel..

Tak for de søde hilsner til Matilde, hun har det heldigvis bedre nu, faktisk havde jeg håbet at kunne sende hende i børnehave 1-2 timer idag, men børnehaven havde arrangeret bustur fra 8-14, og det er hun i hvert fald ikke klar til, så vi må se i morgen.
Idag blev hun totalt ulykkelig fordi posten kom ind, og havde en pakke med til Kristine og et brev, og der var ikke noget til hende! Og det er anden gang i den her uge, så jeg overvejer at bestille noget på nettet, bare for at posten kan komme med lidt til hende også!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et sødt kort :o)

    STORT tillykke med din bigshot - den er jeg sikker på du bliver glad for. Jeg elsker min ;o) Jeg har en dies med stjerner jeg ofte bruger men har også en punch fra stamping up. Køber mine dies hos scrapper.dk 1. hun er billigst tror jeg og 2. jo nemt nmår vi bor i samme by ;O)

    Kan du ikke maile mig taxa22@gmail.com

    Fortsat rigtig god torsdag

    SvarSlet
  2. for et nydelig kort dette var, fine dyse farger på bakgrund hærlig med den knal rosa papiret! Congrats med Bigshots :O))
    Jeg sparer selv til en Cuttlebug, jeg får låne en noen ganger av en vennine og har skjønt at jeg MÅ bare ha en selv :OD
    Håper alt står bra til med deg og dine om dagen.

    God helg

    Knus Nina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.