mandag den 3. maj 2010

St. Bededage

Ja ferie vil jeg ikke kalde det, Matilde blev syg natten mellem torsdag og fredag, hvor hun begyndte at kaste op, det fortsatte hele fredagen og lørdagen, hvor hun også fik voldsom feber, så vi var til vagtlæge! Hun fik nogen panodil og det hjalp lidt, grunden til opkastningerne, var hoste, godt nok ikke voldsom men nok! Hosten stoppede lidt og temperaturen faldt, men så begyndt diarren, hu hej hvor det går, nu er hun gudskelov blevet lidt mere frisk, men er ikke i børnehave, det er der ikke kræfter til, så vores søde nabo sidder hos hende ind til Kristine kommer hjem fra sin danskeksamen ved 11-tiden, så kan jeg lige nå at arbejde lidt også!
Der findes ingen dyner, tæpper, rullemadrasser, puder, klude eller håndklæder i dette hus som ikke er vasket mindst en gang i løbet af weekenden, og der står tre store kurvefulde endnu - puha, jeg savner et grovkøkken!

Her er lidt som jeg har lavet i de få ledige stunder:
Der er lavet 8 med hvert motiv i forskellige farver, men glemte at tage billeder

2 kommentarer:

  1. wow så flotte tags med skønne dekorationer, jeg håber Matilde er blevet frisk igen , sikke omgang.
    knus Pia

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare SÅ flotte :o)

    Hvor synd for Matilde, ja det er hårdt at se på og ikke mindst det arbejd der føre med - krydser for Jer alle at det er på retur

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.