mandag den 21. juni 2010

Sugar Bowl - challenge 37 Marlene's sketch

Så fik jeg lavet et mere til en udfordring, Sugar Bowl, Marlenes sketch, som er sød og enkel, det kan jeg lide, er ikke god til alt for meget nips..

Men hold op hvor har det været en lang dag, måske mest fordi jeg ikke kunne sove i nat, og da jeg endelig faldt i søvn, begyndte hunden at ligge og spjætte så han lige akkurat kunne "klikke" på døren med neglene, så inden jeg fandt ud af hvad det var for en lyd, så var jeg helt vågen igen, i nat bliver han vendt den anden vej :)

A card for the Sugar Bowl challenge 37, Marlenes sketch. I was supposed to be girly and feminine, and there were a sketch to follow, I think I can match both.



I used a nestabiliti die and cut of the corners, which i used in the top, and inside the card!


I love these stamps!



The corners I used in the top


And inside the card

1 kommentar:

  1. Oh my! Your card is just darling! I love the soft sweet colors and mix of papers. Thanks for joining the Sugar Bowl challenge!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.