søndag den 15. august 2010

Det var træls...

I torsdags kørte vi Kristine til Gram Efterskole, og det var træls - altså ikke at skulle aflevere hende der, men at køre hjem igen med en meget tom plads på bagsædet det var træls, og så blev det en rigtig lang dag, for vi var i Hvide Sande først og vi havde også trailer med, så lidt over 800 km med 80 km i timen - puha! Vi ramte Møn igen da kl. var 01.30 og der var vi trætte og lidt triste..

Så meget bagage skal der til når man tager på efterskole + en cykel og 2-3 tasker mere (bemærk lige at vores grovkøkken er blevet færdigt)

Og så har jeg fået lavet et kort mere med solsikker

Jeg syntes ikke det skulle ligne de andre overhovedet så det gør det ikke
Farverne snyder lidt, baggrunden under teksten passer bedre i farven en det ser ud til,
den er i øvrigt lavet med nogen stempler og tykt groft akvarelpapir og så selvfølgelig distress ink
Jeg forsøgte at få lavet noget der ligner en solsikke med en lille daisy-punch og en brun brads
Øv, det her blev også lidt trist i farverne, i virkeligheden har det dejlige varme farver


5 kommentarer:

  1. Det lyder lidt hårdt. Jeg håber, at i vender jer hurtigt til det..
    Lækkert kort og den solsikke du har lavet kan jeg rigtig godt lide.

    SvarSlet
  2. Jah, det er hårdt at aflevere de kære unger på efterskole, MEN når man så henter dem igen er det glade og meget trætte unge mennesker. Det er en KÆMPE oplevelse de får og noget helt unikt.

    Det er et rigtig flot sommerkort. Solsikkerne er flot farvelagt og er skøn blomst.

    SvarSlet
  3. Oi oi oi hørtes ut som en litt slittsomt tur, og litt trist også :O(
    Du nevner Møn..Jeg og min man har vært på kamping på Møns klint for noen års siden nå, utrolig flott sted! Det ser ut som vi har vært på en riktig tropisk ferie :OD

    Kjempe lekkert kort her med nydelig solsikker :O)

    Ja er ikke den fin den svirrel jeg har! Jeg kommer nok til å bruke den på alt for mange kort! Lol

    Klem Nina x

    SvarSlet
  4. super flot kort. jeg kan godt forstå din tristhed, svært at skulle undvære men hun får sikkert et sjovt ophold

    SvarSlet
  5. skønne skønne kort :o)

    Uha ja det må være en underlig fornemmelse at køre hende a sted - jeg mindes selv som var det igår da jeg blev kørt a sted - men det fedeste år i mit :o)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.