fredag den 6. august 2010

Endnu et syet kort

Ja, det er faktisk lidt siden jeg fik det lavet færdigt,
men havde ikke lige tid til at tage billede!
Det er syet som det andet og uden så meget pynt,
fordi jeg syntes papiret er pyntet nok.
En lille sommerfugl har det dog fået, den er blevet embosset og distresset i dien,
og så har den fået lidt perfect pearls, men det ses ikke rigtig på billedet

Jeg tror ikke jeg har fortalt det, men det lykkedes os faktisk at finde en efterskole til Kristine, så på torsdag flytter hun til Gram - uha det er langt hjemmefra! Det vil tage hende 3-4 timer med bus og tog, og så skal vi hente hende i Vordingborg, så jeg gætter på at hun ikke kommer hjem hver weekend! Men lad os nu se,
men det lyder som en god skole og hun fik billedkunst som liniefag, som hun havde ønsket fra start..

5 kommentarer:

  1. Wow så delikat!
    Nydelig romantisk kort, du kan det der med å sy :O)
    Jeg lurer på hva du gjør med alle kortene og tags du lager? Får du solgt noen? eller bruker du dem selv?

    God helg

    Hilsen Nina

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et skønt kort.. så flot papir med roserne - og en sød lille sommerfugl...

    Flotte billeder i dit tidligere indlæg med skyerne der nærmer sig ....

    God weekend til dig..

    SvarSlet
  3. Sødt kort.Det ser godt ud med syningerne. Og flot sommerfugl også.

    SvarSlet
  4. I love how this opens and all the stitching details!

    SvarSlet
  5. wow så flot kort med fine detaljer og flotte tags du har embosset og stemplet. Du må have en god søndag.
    knus Pia

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.