onsdag den 15. september 2010

Blomsterkurv

I sidste uge skulle vi, sammen med Klaus søskende give denne blomsterkurv væk! Og selvfølgelig lavede jeg et kort! :) Det var en rigtig god veninde som lavede kurven for mig, og er den ikke bare flot?

Det eneste jeg vidste var at det var geoginer i forskellige farver, så jeg tog chancen og blandede lidt distress og stemplede med det! Og så lavede jeg en blomst af nogen silkeprøver som jeg har fået af en veninde!

:D Da jeg skulle give den lidt stickles rundt om perle-braden i midten, kom der desværre et ordentligt bløb, så der kom lidt mere en forventet! Men det er der jo kun mig der ved!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en flot kurv.. georginer på denne årstid er bare noget at det smukkeste... og dit kort er da noget af det smukkeste jeg længe har set.. sikke en fantastisk blomst du har lavet.. ja, fejlene kan vi heldigvis selv se, men ikke sikkert andre lægger mærke til dem ..
    Så farligt at besøge din blog - nu er det dit Hero Arts stempel her jeg har forelsket mig i...

    SvarSlet
  2. Fantastisk smuk buket. Og superflot kort til.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.