mandag den 11. oktober 2010

Nej nej nej

Nu er der igen gået en hel uge og jeg har ikke fået lagt nogen billeder ind!
De her er fra sidste weekend hvor Kristine var hjemme, jeg lavede græskartærte og marmelade, og Kristine og Matilde lavede græskarmand! 
Han er godt nok begynt at se lidt træt ud nu, men han var kan nok stadig klare nogen dage mere..

Denne her lille taske lavede jeg til min niece som fyldte 15, hun fik en trøje til sin BJD-dukke, den havde vi købt i Holland i sommerferien, samme farver som æsken! Men tænk en trøje til en dukke koster lige så meget, som en trøje til hende selv! =)
Farverne på billederne er ikke ret gode, fordi det er indfor om aftenen, den skulle jo afleveres hurtigt!

Og her er så hvad jeg har lavet denne weekend, eller dvs den bagerste var den fra sidste uge, men de tre andre! 
Her et kig indenfor, den ene har mønstret stof indvendig, de andre ensfarvet!
Men jeg har kun fået lavet et tag i mellemtiden, til en gave, og jeg fik ikke taget billede, men mere kan jeg ikke nå, for det tager lidt tid at få syet de boxe, selvom det går hurtigere, når man laver flere samtidig, og med samme farve tråd!
Næste projekt:
De her farver begyndt jeg at klippe lidt i igår og sætte sammen, så der er 4 nye sybokse på vej, hvordan tror i jeg har blande farverne?

4 kommentarer:

  1. wow så flotte sager du har lavet , er vild med de stoffer du har brugt til pungene sååå flot. Du må have en god uge

    SvarSlet
  2. wawww du milde såååå meget flot du har lavet

    SvarSlet
  3. Det er nu rigtig hyggeligt med græskarlygter, men de har ikke godt af de lave nattegrader.

    Hold da op en produktion du har lavet af sybokse. De er utroligt flot lavet. Dejligt at se så færdigt og præcist stykke arbejde.

    PS sød taske du har lavet til niecen. Rigtig tøset.

    SvarSlet
  4. Åhh herre gud Fru Larsen!!
    Så mye fint du fått laget siden jeg var her sist!
    Nydelige tags, herlige stoff poser og en veldig fin og litt skumelt gresskar :OD

    veldig inspirerende :O)

    Ha en fin helg
    knus Nina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.