søndag den 31. oktober 2010

Sidste julekort fra bunken

Jeg fik også en pakke med blå/grå/røde papirer fra Marianne Design, jeg har kun lavet 3 kort endnu med dem, men der kommer sikkert flere, for de er rigtig dejlige i farverne
Det første her har fået en swirl med blad-sølv og stjerner





Og her er swirlen med bladguld og lidt glimmerlim

Jeg fik faktisk købt lidt nye stempler igår, hvor vi var på messe, og lidt mere stof til bokse, men der har ikke været meget energi at bruge af i dag, så jeg har kun siddet og stemplet en smule sammen med Matilde!
Og så er jeg begyndt at strikke et halstørklæde til hende af pompon-garn, det er godt nok noget mærkeligt noget, men man kommer hurtigt derudaf..

3 kommentarer:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.