mandag den 15. november 2010

Opfølgning

på weekendens arbejd, jeg havde faktísk taget nogen billeder, men fik dem ikke med i farten!

Først har jeg købt en meget enkel kurv til min kontorindgang men jeg syntes den er sød, og så kan den passe sig selv
Den er købt i en ny blomsterbutik - så der var lige mulighed for at komme ind og kigge lidt!
Og så til mine hækleproblemer

I kan godt se at den første var rigtig skidt og den næste heller ikke for god, men 3. forsøg blev nogenlunde, sedlerne under er fordi jeg lige skrev op hvad jeg gjorde, så jeg har rettet lidt i opskriften for at få det til at passe, håber de næste kommer til at ligne den mørke :) men man ved aldrig

Så syede jeg på sybokse, jeg har tre igang, og de er ikke så langt fra at være færdige, man kan se noget af stoffet her, de er dog kommet længere end til at være en flad firkant, men det var sådan lidt til og fra i weekenden

men faktisk nåede jeg også juleudstilling hos naboen, hyggeligt med gløgg og snak!

1 kommentar:

  1. jeg er fuld af beundring mig der ikke duer til noget med garn , flotte projekter og kurven er rigtig sød

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.