onsdag den 24. november 2010

Swing swing

Ja, jeg prøvede lige en gang til, og så i 15x15 cm, så det passede til nogen af de kuverter jeg har liggende, og sådan her kom det til at se ud! Samme papirer stort set, og så med et lille stempel jeg købte på kreative dage.



Jeg har stemplet med emboss og penslet perlemor på, det er på alle de mørke felter, men ses kun når lyset falder rigtigt!

Ellers er det lutter gode nyheder her, de fyrede jo vores børnehaveleder sidste uge, og idag er der så fyret 3 af de sødeste piger man kan forestille sig, den ene var i børnehaven da Kristine gik der, og hun er altså 16 nu! Jeg kan ikke forstå hvordan man vælger ud, det er så trist...
Og så har vi fået den første sne, og det er altså heller ikke lige det jeg jubler mest over! Gudskelov kun et tyndt lille lag

4 kommentarer:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.