mandag den 17. januar 2011

Færdiiiig

Færdig med syboks, penalhus eller toiletpung, den kan bruges til det hele tror jeg!
Jeg kom selv til at snuppe den forrige, som var forholdsvis stor, den her er ca. 22 cm lang

 Den er lavet af en masse rester fra de forrige bokse, og lidt rester fra gardiner som jeg lavede til Matildes værelse, inden vi viste om det var dreng/pigeværelse (gult/grønternet)
Jeg ved ikke om det var svært at gætte - eller i bare ikke turde skrive noget, for jeg kunne se på tælleren at der var en masse forbi, men altså uden at give et bud, så det 3 der gættede rigtigt havde alle rigtig gode chancer
Det er lidt svært at lave kort lige nu, hvor jeg ikke kan komme ud i mit værksted, der er simpelthen for koldt, og det er noget hurtigere lige at hente 3 stykker stof og symaskinen end det er at hente kortting, jeg får selvfølgelig en masse motion, men ikke mange kort ud af det
Og helt ærligt så går det simpelthen for langsomt at hækle, det er hyggeligt, men det bliver jo aldrig til noget, og jeg får også ondt i håndledene
Og jeg vil godt indrømme at jeg er vild med dem her, og det går rimeligt hurtigt at lave dem, så straks jeg var færdig, gik jeg i gang med et sæt til Kristine, som har ønsket sort, sort og sort, det er altså for kedeligt så jeg har nok kommet til at ændre en lille smule, håber så bare hun kan lide dem!? Men det ved man aldrig ellers er der måske nogen andre der kan?

3 kommentarer:

  1. This is wonderful, the Fabrics work so well together. love it!

    SvarSlet
  2. åhh Så smukke disse var!
    Ja det var ikke lett å gjette, men det var morsomt å prøve :OD
    Skulle ønske jeg var like flink til å sy som deg :O)

    Håper du har en fin uke :O)

    Klem Nina x

    SvarSlet
  3. JUbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hvor er jeg heldig - vil straks sende dig en mail :))))))))

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.