mandag den 24. januar 2011

Jamie Oliver

Så i det?? Jamie Oliver prøve på at ændre de engelske skolekøkkener! Det var da det mest forfærdelige jeg har set i lang tid, jeg forstår ikke hvordan man kan servere den slags mad for børn, uhyggeligt!

Gudskelov tror jeg da ikke at danske børn er så bange for at smage noget nyt eller bare smage på en grønsag...

Det er da ikke alle grønsager mine piger vil spise, men de får da grønsager hver eneste dag!
Men jeg kender desværre også børn som får lov til ikke at spise grønsager fordi det er sådan de vil have det, og der vil jeg gerne indrømme at jeg er skrap, det er ikke til diskussion hos os, til gengæld sørger vi for at der er noget som de kan lide..
Hvad gør i?
Jeg ved godt det ikke er grønsager - men det ser godt ud ikke
Kvarkkage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.