onsdag den 26. januar 2011

Vintage

eller næsten i hvert fald, jeg har fået lavet et kort til en udfordring, jeg havde jo lovet mig selv at tage deltage mindst en gang pr. måned - og så var det jo ved at være tid...

Faktisk skulle jeg have ventet til i morgen med at tage billeder, for det er da sørgeligt som farverne ser ud, når man nu ikke har fået lavet en fotobox endnu..

 En god ven har spurgt efter denne slags kort, godt nok med Madonnaer på, men jeg tror nu godt hun kan lide de her også, og så var det lige det billede man skulle bruge
 Kronen er lavet med en af de små dies som min Mor fandt i Panduro til en 10,- jeg syntes da den er meget sød og anvendelig
Blandet pynt, diecutss, dun som Matilde har foræret mig, tro mig jeg har fået mange :) og lidt perlesnor

Faktisk kan jeg godt mærke det er længe siden jeg har lavet kort sidst, det glider ligesom ikke, men bunkerne på bordet voksede da så jeg til sidst var bange for større skred :)
Men godt at komme igang - det bliver helt sikkert bedre når jeg kommer lidt i træning

Dette kort bliver tilmeldt udfordring 1 hos Picture and Scrap

3 kommentarer:

  1. Hvor er der bare et smukt kort med mange forskellige søde materialer..

    SvarSlet
  2. åh,, det er bare urolig flot, godt du er igang med kort igen da,'

    100000 tak for at du deltager på picture and scraps udfordring.

    SvarSlet
  3. Flott kort i varme gode farger. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Picture and scrap.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.