tirsdag den 1. februar 2011

Lang dag idag

Og uden særlig meget energi

Det startede med at jeg fik et større hosteanfald lige da jeg var faldet i søvn i går aftes, efter koldt vand og hostebolcher trissede jeg i seng igen - men kunne selvfølgelige ikke falde i søvn igen, så det var langt over midnat inden jeg sov

Kl. 03.58 besluttede hunden sig så for at han gerne lige ville ud og have en tår og drikke - gab og inden jeg kom i seng igen var Matilde lige så stille spadseret op i min seng (ikke i farens side- altid min side), hvor hun lå og skubbede, og prøvede på at få benene op oven på mig - samtidig med at hunden begyndte at ligge op sparke til døren, så da vækkeuret ringede kl. 06.00 - da faldt jeg i søvn igen og fik 9 dejlige minutters søvn - så nu tror jeg lige jeg lopper ind og ser hvor mange vi skal være i sengen i nat (1½-mands-størrelse)

1 kommentar:

  1. Uff a meg da!
    Det er så viktig med en god natt søvn, man merker ihvertfall hvor viktig den er når man ikke får det!
    Kim og Scott er forsjølet om dagen, mye hosting og natte våken, så vekker de hverandre rundt kl 0430 om morningen og er helt klar for å leke!!
    idag fikk jeg dem til å sove igjenn kl 0630!
    Og sånn har det vært her den siste mnd! slittsomt :O(
    Håper du får en bedre natt i natt :OD

    Sov godt
    Klem Nina x

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.