tirsdag den 22. februar 2011

Tusind tak

for det Anne Marie! Da jeg klagede min nød, var Anne Marie så sød at tjekke sin garnkurv, og sendte mig så det her nøgle garn, i den helt rigtige farve og med et sødt lille kort også! Hvor er jeg glad for det! Tusind tak!
Og det er faktisk over en uge siden, men puha jeg har haft travlt, jeg nåede da lige at tage et billede, inden jeg gik i gang med at strikke, og jeg er nu helt færdig med de limefarvede firkanter og næsten også med næste række!
Men det er faktisk også det eneste kreative jeg har fået lavet i meget lang tid - i øjeblikket er det højsæson for mit arbejde, så når jeg endelig holder fri, har jeg ikke energi til andet end at ligge stille på sofaen og puste ud..
Nej jeg glemte lige noget, Matilde og jeg har jo malet bogstaver til hendes dør og idag har vi startet på et perlebillede - så lidt kreativ er jeg da :D

1 kommentar:

  1. EJ, hvor heldigt at du har fået det garn du manglede. Dejligt at have en ven i nøden.

    Uha, der er nok gang i regnskaberne og momstal. Det er en hård årstid. Husker det som det var i går ( har tidligere arbejdet på regnskabskontor).

    God arbejdslyst.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.