mandag den 21. marts 2011

Endelig...

Endelig blev det varmt nok til at vi kunne komme ud i værkstedet og arbejde, nej hvor var det dejligt!
Lørdag formiddag var jeg i byen med en flok tøser og spise brunch, og da jeg kom hjem var der tændt op i brændeovnen og solen havde også hjulpet til - så Matilde og jeg arbejdede lidt derude og igen om søndagen!

Matilde malede nogen sten i fine påskefarver, som jeg regnede med kunne ligge i kurven jeg købte til jul - jeg arbejdede lidt med nogen halvfærdige ting som har ligget længe, og som stadig ikke er færdige, så ingen billeder.

Lige om et øjeblik er min strikkede taske også færdig, men jeg kan ikke tåle at strikke ret meget af gangen, så meget tasteri - kører bare ikke så godt sammen med meget strik, så det må tage den tid det nu tager.. men det bliver snart!

Et par billeder kommer der nu alligevel, der var jo nogen som ikke kom til lillesøsters gymnastikopvisning, så sådan her så det ud, de er godt nok herlige i den størrelse


1 kommentar:

  1. Godt at du har haft tid til at være kreativ... det kommer nok lige så stille...

    Dejligt med aktive børn...- så kan vi andre sidde helt stille og klappe...

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.