mandag den 14. marts 2011

YES - jeg har lavet et kort!

Nej hvor var det dejligt at få gang i papirerne igen, faktisk har jeg brugt en del tid i weekenden på at sortere og putte i kasser, større kasser, for af en eller anden grund bliver der mere og mere af det hele?
Det var faktisk fordi jeg sad og kiggede i Ett Trykk igen, igen igen og fik øje på et af Pia Bau's flotte kort at jeg tænkte jeg kunne tænke mig at lave et ligesådan!
Det kræver nok lidt fantasi at se sammenhængen, men jeg manglede de flest af de ting der var brugt, og så må man jo være lidt kreativ.. :)

Men alt i alt er jeg ret godt tilfreds, bare det at få lavet noget var skønt
Vi har været til gymnastikopvisning med denne her lille Putte, både lørdag og søndag, det her billede insisterede hun på at jeg skulle tage i går da vi kom hjem, fordi jeg tog billede af kortet!
Hun syntes selv at hun var stangsmart, jeg må indrømme at jeg ikke er helt enig :D - men jeg syntes da at i se se det og selv bedømme (jeg har svært ved ikke at grine højt)

5 kommentarer:

  1. Hvor er det et lækkert kort - flotte blomster og flot brug af det lækre papir...

    Godt du fik tid til at komme lidt igang igen...

    Ja, jeg smiler også lidt af den lille stanglækre puttepige... hi hi...

    SvarSlet
  2. Jeg smilede også straks ; )
    Og lækkert kort. Jeg er især vild med blomsterne.

    SvarSlet
  3. total lækkert kort du har lavet der.

    SvarSlet
  4. Nøj, et flot kort. Så flot du har udbyttet mp med fuglende. Det passer perfekt til kortet. Dine blomster er smukke.

    Hi, hi hvor er Matilde kær og stanglækker på sin helt egen måde.

    SvarSlet
  5. dejligt at du kunne blive inspireret, super flot kort med rigtig søde detaljer og farver og hun er da stangsmart.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.