søndag den 1. maj 2011

Lang lang pause

Men det betyder ikke at jeg ikke har lavet noget, det betyder bare at jeg har haft rigtig meget arbejde og at mange weekender har været fyldt med arrangementer af diverse slags, og når der endelig har været et ledigt øjeblik, har jeg brugt det til at sy eller hækle, i stedet for at få lagt ting på bloggen!

Og helt ærligt så er det heller ikke blevet til det helt store, men jeg har fået lavet lidt flere mobiltasker, fire faktisk, men den ene var ikke helt færdig den dag der var fint lys!

Her et lille overblik over nogen af de småting jeg har lavet eller er i gang med, et hæklet armbånd, to små blomster, et påskeæg, der har jeg faktisk lavet 2 mere men de blevet givet væk uden jeg fik taget et billede!
Så skulle jeg sy en toiletpung, men det gik galt med den ene side, og den anden brugte jeg så til at få lavet en nålepude, så det var ikke helt spildt. Og endelig et lille broderi fra Tilda's Hus, og på hørstoffet et lille stichery fra en blog, det er kommet lidt længere men er ikke færdigt endnu.

Jeg har ikke lavet et kort i flere måneder, men fik lavet et lille mærke til at sætte på de her blomster, som jeg havde med til en fødselsdag!


Kristine ville gerne have et pandebånd, med en af de små blomster, jeg havde lavet en dag, så det blev sådan her! Det er de to farver jeg brugte til de 2 æg som ikke fik billede af!
 De sidste par uger har det været så varmt så jeg kan være ude i mit værksted igen, det gør det hele lidt lettere, men der er vist en hel del oprydning som venter, inden det bliver helt godt!
Men jeg har købt nogen rullegardiner derud til, jeg er lidt træt af at alting bliver bleget af solen, men med to store vinduer er det svært at undgå, håber det bliver bedre når jeg får dem kortet af og hængt op!


2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage til blogland.
    Det er nogle smukke ting, du har lavet! Bare det var mig der kunne hækle.

    SvarSlet
  2. Hej. Dejligt at høre fra dig igen. Det er ikke sådan med det arbejde. Det tager for meget af ens fritid :0)

    Det er som altid nogle flotte tind du har kreeret.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.