mandag den 16. maj 2011

Måske skulle jeg

kalde det for månedens indlæg, for selv om jeg troede at jeg nu ville få mere tid, ja så gik det ikke helt sådan!

(sidste mandag opdagede vi at vores varmtvandsbeholder var revnet, 255 l vand 80 grader varmt, står lige bag min kontorstol, så kontor flytter ud, smed flytter ind i 3 dage, kontor flytter ind igen, og så skal der gøres rent) (kontor flytter ud, betyder - ud i mit værksted, starte med en masse oprydning, ingen printer, løbe frem og tilbage, dårlig forbindelse til netværk, løbe mere frem og tilbage)

Så her kommer ikke så meget tekst, men lidt billeder at kigge på.

Først Matilde blev jo 4 år sidste mandag, og her er lækkerier det blev lavet og tilsidst en træt Matilde, da det hele blev for meget!



Til fødselsdagen så min Mormor en syboks som hun gerne ville have, men det var desværre min egen, og der var kun ganske få rester tilbage, men da hun holdt fødselsdag (88år) her i lørdags, var det lykkedes mig at finde så mange små rester så hun alligevel fik en, her er projektet fra start til slut





Hun blev glad for den - dejligt!

3 kommentarer:

  1. Hold da op et lækkert kagebord, siger jeg bare!!
    Og flot syboks til din mormor også.

    SvarSlet
  2. Hvem ville dog ikke blive glad for sådan en flot boks :-)

    SvarSlet
  3. Et STORT tillykke med Matilde. Gosh jeg kunne godt sætte tænderne i alt det lækre kage. Det var ikke tosset at have været med som gæst.

    Hvor et det nogle lækre farve du har brugt til mormors syboks (mine yndlingsfarver). Det var en super flot og anvendelig gave.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.