torsdag den 16. juni 2011

Pinsemorgenmad

Pinsemorgen var vi inviteret ud til morgenmad kl. 8 - og blomsten (syboksen) jeg skulle have med blev jeg lige færdig med lørdag aften kl. 23.30, og der kan man jo ikke tage billeder, så der er det skønneste morgenlys på billederne af boksen, stoffet er noget af det lækre moda-stof jeg købte for lidt siden i USA. Jeg elsker det, det er så lækkert, men lidt tyndt i forhold til de bomuldsstoffer jeg plejer at bruge, men resultatet bliver fint, se selv



Måske er det lidt fjollet at tage billede hver gang af indersiden, men jeg er vild med den finish det giver indeni, når trevlekanterne skjules sådan her!

Men udover "blomsten" jeg skulle have klar, var der også lige de her muffins eller på nudansk: cupcakes!
Opskriften er den her fra Mig og Lo, de er vældig gode, dog puttede jeg lidt citronsaft i frostingen, da jeg syntes den var lige sød nok, og en smule gul farve!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.