tirsdag den 14. juni 2011

Tag i byen arbejde

Desværre er jeg af den slags som elsker god mad, kage, slik og andet sødt, så hver gang vi er i byen og alle andre sidder og ryger, ja så ender det med at jeg sidder og spiser...........
og det er jeg faktisk ret træt af, så nu har jeg fået mig noget tag i byen arbejde - altså noget som holder hænderne beskæftiget med andet en at spise

Her er hvordan det startede, 2 oldemorfirkanter og et hæklet æg (Karen Klarbæks opskrift, som kan findes hos Tante Grøn) - men faktisk har jeg lavet 4 æg i det hele (givet væk) hver af de farver som er brugt på billedet + 1 lilla, og bunken med firkanter er også vokset, jeg aner godt nok ikke hvad jeg skal bruge dem til, men de er hyggelige og ser søde ud, så jeg finder nok på noget....

3 kommentarer:

  1. EN super god ide, og lækker farver du har gang i :)

    SvarSlet
  2. These are wonderful and how clever to make the eggs. Gorgeous colours too. Hugs, Chris :)

    SvarSlet
  3. Det bliver spændende at se hvad du finder på at anvende firkanterne til. Tak for tippet til mønster på boksene :))

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.