onsdag den 27. juli 2011

Ferien er slut :(

Og hverdagen melder sig igen, men faktisk har det slet ikke været så slemt igen!

I dag var jeg så heldig at posten kom med en lille pakke, jeg er nemlig gået igang med et projekt, og det viste sig så at jeg jo desværre manglede stof! Selv herren i huset kunne se at det manglede liv, så det her fik jeg fra Butik Himmelblå idag
Kaffe Fasset
Det limefarvede skal ikke bruges i projekt, men jeg kunne ikke leve uden det!

På grund af det helt fantastiske vejr i dag endte min syaften, med at blive til en sejlaften istedet, og det var rigtig hyggeligt, det var kun Matilde der var med os, og så selvfølgelig en madpakke, jeg kan ikke se en båd uden at blive sulten!

Bemærk: Det er ikke Matildes øl, det er farens!

På vej mod Mønsbroen (den fra 500-kr.sedlerne), hvis
i har været så heldige at se sådan en!
Hvis i undrer jer over den sølle rorpind, er det fordi den rigtige var med hjemme til opfriskning og der jo var en eller anden herre som havde glemt at tage den med !!!! Så vi sejlede med en ny-knækket bådshage som rorpind! Sejles skulle der jo.. :)

I morgen skal jeg til læge, for der er lige en lille plet i min hånd som bare ikke vil gro sammen, og jeg har en ide om at der nok alligevel sidder en glassplint derinde, og idag er der også kommet betændelse i det, så jeg skal have lavet en lille udgravning, håber han bedøver det først - av!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.