torsdag den 28. juli 2011

Kristine

Min store datter Kristine, er gået kage-amok, og hvor godt passer det så lige med at vi prøver at være ekstra sunde og lige sørge for at ferieminderne bliver lettere!
Men lad dog børnene, så sidste uge da mormor var på besøg, havde hun lavet de her, rababermuffins med kagemousse fra dr. øtker!
Kagerne var rigtig gode, moussen var jeg ikke så vild med, men dejligt ser det ud.


Faktisk er hun allerede nu igang med flere slags creme til den kommende weekend, da der kun er tilladelse til kage i weekenden :) - jeg har smagt dem og nøj hvor de er gode, specielt den ene som er med kaffe-smag. Det skal nok blive usundt :))

Faktisk så har Kristine for første gang nogensinde fået sig et feriejob, som opvasker på Rest. Lolles Gård på Nyord, så hver gang hun har været på arbejde skal jeg ud over Nyord om aftenen, det er så flot nogen aftner står der dis hen over engene, man bliver helt fredfyldt inden man skal hjem og putte!
Måske så i Lolles Gård  i lørdags da AnneMad var på Liselund og besøgte dem for at købe mel og chili-pasta! Jeg har hørt at samme pasta er blevet revet væk i løbet af ugen, så der må være nogen der så udsendelsen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.