mandag den 18. juli 2011

Ny model

Så fik jeg prøvet noget af det lækre Amy Butler stof der har ligget og ventet så tålmodigt, vi var til fødselsdag/studenterfest hos min "sviger"niece, som kun ønskede penge, og det er altså lidt kedeligt kun at have penge med!
Så jeg forsøgte mig lidt med en ny model, som jeg "næsten" kunne huske, der er en lille fejl! Men det der der kun mig der ved, hjørnerne skulle ikke have været skrå, nå men det blev de altså! :)

 Jeg er vild med de farver, selvom jeg normalt også er vild med det mere romantiske "stille" look!
 Blomsten lavede jeg af Tilda broderigarn, det eneste jeg havde i rigtige farver, yderste omgang, lavede jeg af to farver, delt til tre tråde og sat sammen 2 forskellige, lidt bøvlet, men jeg er tilfreds med resultatet.
Knappen er snuppet fra en aflagt Matilde-kjole, intet går til spilde her!
Bagsiden uden blomst, men samme striber
Indvendig, med lomme kantet med en afskæring

Måske skulle jeg lave en til mig selv også, men jeg har faktisk lige købt 6-kanter, så jeg har noget at tage med i stuen om aftenen, der plejer jo at være længe til sengetid når jeg har lavet dagens firkant!

Nej det glemte jeg næsten, jeg lavede også et lille kort! Det første i ½ år tror jeg, og glemte selvfølgelig at tage et billede :)

3 kommentarer:

  1. Flot - og lækre farver ♥♥

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare lækker.. også med skrå kanter...

    SvarSlet
  3. Ih hvor er den sød, jeg syntes bestemt der er noget romantik over stoffet. Lige i min smag :))
    Jeg kan ikke se at der er fejl, du har lavet dine hjørner skrå, sådan skal de være efter din model!! Superflot, jeg kan godt forstå den blev godt modtaget :))

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.