torsdag den 28. juli 2011

Ventetid

I dag kørte jeg så til læge med min hånd, hvor der stadig er et sår der ikke vil hele, fra jeg faldt oven i et ølglas! Han gave mig penicillin og sendte mig til Nyk. F. til røngten - og der sad en fin lille trekantet stump glas derinde, nå videre til deres skadestue som kunne få den ud, men nej, når der er betændelse vil de ikke tage den ud, så jeg kørte hjem igen, havde brugt en hulens bunke tid og der er ingen forandring!
Jo jeg har da taget en penicillin pille selvfølgelig, hvis den virker og det stadig genere om en måned, skal jeg køre til læge igen, og de vil så operere splinten ud - har faktisk overvejet selv at prøve - men er lidt bange for at komme til at beskadige noget... så jeg gør det ikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.